צור קשר עם מומחה

    שאלות נפוצות

    מה הפרוצדורה במקרה של ייפוי כוח שליח ZERAF ?

    על פי הנחיות משרד הבריאות, המזמין חייב לייפות את כוחו של שליח ZERAF לאספקת התרופות מרשם מבית המרקחת שלנו. כמו כן, על המזמין לספק את המרשם המקורי כתנאי לקבלת התכשירים, ולהתחייב לא לעשות שימוש חוזר במרשם לניפוק בבית מרקחת אחר.

    האם ZERAF מספקת מידע וייעוץ תרופתי במקרה של משלוח תרופות?

    כן, במקרה של קבלת תרופות מרשם על ידי שליח, הלקוח מוותר על ייעוץ רוקחי מקובל, עם אפשרות לקבלת מידע וייעוץ תרופתי באופן עצמאי. הלקוח יכול לקבל את המידע דרך טופס שיצורף בבית המרקחת לתכשירים, או דרך התקשרות עצמאית עם בית המרקחת

    למה כדאי לבחור ב-ZERAFלרכישת ציוד רפואי ותרופות?

     בחירה ב-ZERAF  מבטיחה לכם רמה גבוהה של מקצועיות, אמינות ושירות. אנו מציעים מגוון רחב של מוצרים איכותיים, משלוחים מהירים ויעילים, ותמיכה מקצועית ואדיבה לכל שאלה או בעיה.

    האם יש הבדל באיכות המוצרים שאני קונה ב-ULTRAMEDIX לעומת מקומות אחרים?

     ב-ZERAF  , אנו מחויבים לאיכות ולשביעות רצון הלקוח. כל מוצרינו עוברים בקרה מחמירה לפני שהם מוצעים למכירה, כדי להבטיח שאתם מקבלים רק מוצרים אמינים ומהימנים.

    האם ZERAF מציעה מחירים תחרותיים?

     כן, ב-ZERAF  אנו עובדים קשה כדי להבטיח שהמחירים שלנו תחרותיים והוגנים. אנו מציעים מבצעים והנחות מיוחדות באופן קבוע, כדי להבטיח שאתם מקבלים את הערך הטוב ביותר עבור כספכם.